Tuesday, October 30, 2007

Thank You Verymuch Lolli!!!


Salamat Kaayo dae Lolli!!!

5 comments:

Anonymous said...

Maayong Abat, tagbalay....palihog ra ko itsahi ug mga dolce, dili puntayal ha?...heheheh

bitaw, tugnaw kaayo uy, di ko mogawas, diri na lang ko sa balay, hulat sa mokatok....

dah maayo kay 2 imo nakuha uy....ako isa ra gyd, sigi ko kauliwit....
maayo gani, gitawagan ko ni malou, mao naapil intawon ko sa Falls Siggy...

sigi, thanks kaayo sa visit, Angel ha?...HAPPY HALLOWEEN NA LANG NYO DIHA::::na banat na lang ug uban sa mga bata nimo, apil na lang ug pangabat....lol

bye n rdgs to all

Angel said...

mao lagi vk oi apil gyud ko ani ug pangabat unya heheheehe!katawa lagi ko kay wla ko kabalo ug insakto ba ning pag butang nako ug siggies nako dre cgi lang basta ni lihok ug ni tunga hahahahah! salamat vk happy halloween pod diha.

Carlota said...

ka cute man nag work naman lagi dae Angel. hehehe

Anonymous said...

Lagi choc akung gi himong 200 ang 320 ni gamay mao naa resulta hahahahah! mura sayop man gihapon pero cgi lang kay ga lihok man hehehehe!

Anna said...

agoy pag kanindut gyud sa seggies ba, bahini sab intawon me Angel hehehehe looy sab namo gyud naulahi hehehehhe.